.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف 4 دستگاه نيسان داروهاي نيروزا در قائمشهر

فرمانده سپاه قائمشهر گفت: حدود 4 هزار بطري مشروبات الكلي و نيز چهار دستگاه نيسان حاوي داروهاي نيروزا با همكاري نيروي انتظامي كشف و تحويل مراجع ذي‌صلاح شد.

مهدي مهدوي به مناسبت هفته بسيج در دفتر فرماندهي سپاه قائمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور افزايش روحيه خودباوري، ايستادگي و تدبير در حركت و بهره‌گيري بيشتر از نصرت الهي و نيز تحكيم بنيان‌هاي ديني و اعتقادي بسيجيان، اهداف و عملكرد بسيج شهرستان قائمشهر در هفت بند تدوين شد.
مهدوي تبيين ماهيت تفكر بسيجي را از ديدگاه امام و رهبري و شناساندن جايگاه رفيع بسيج به اعضا و آحاد مردم، نقد اهداف سران فتنه در تضعيف بسيج، تقويت اعتماد به نفس بسيجيان، اصلاح تفكر القايي دشمن مبني بر ماهيت صرفا بسيجي را از اهداف بسيج عنوان كرد.
وي با بيان اينكه دشمن تهديد نرم را در دستور كار خود قرار داده است، گفت: همايش بزرگ افسران جوان درباره جنگ نرم و نيز همايش بسيج و بصيرت اسلامي در اين هفته برگزار مي‌شود.
فرمانده سپاه قائمشهر خاطرنشان كرد: رويكرد امسال بسيج كاملا فرهنگي بود كه اولويت اول برنامه ما طرح شجره طيبه يا طرح صالحين است كه هر رده مقاومت، يك حلقه از طرح تربيتي و متعالي صالحين را اجرا مي‌كند و سعي ما بر اين بوده كه با شيوه حوزه‌هاي علميه، حوزه‌هاي علميه كوچكي در حوزه‌هاي مقاومت ايجاد كرده طرح را انجام دهيم.
وي اولويت‌هاي بعدي بسيج قائمشهر را ورزش، محله و مسجد، فعاليت‌هاي علمي، آموزشي، فرهنگي، تبليغي، اردويي و خدمات‌رساني در قالب همكاري با دستگاه‌هاي امدادي جمعيت هلال احمر و كميته امداد، تخصيص تسهيلات قرض الحسنه به بسيجيان و توجه به بعد امنيتي عنوان كرد.
مهدوي در رابطه با خدمات بسيج سازندگي خاطرنشان كرد: در هفته بسيج چهار مراسم كلنگ‌زني و دو مراسم افتتاحيه كه با به‌كارگيري از ظرفيت جوانان براي سازندگي شهرستان قائمشهر صورت گرفته انجام خواهد شد.
وي درباره عمليات بسيج شهرستان قائمشهر در بخش امنيتي كه با همكاري سپاه و نيروي انتظامي صورت گرفت، اظهار داشت: حدود 4 هزار بطري مشروبات الكلي و نيز چهار دستگاه نيسان حاوي داروهاي نيروزا كشف و تحويل مراجع ذي صلاح شد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.